11 Ağustos 2011 Perşembe

kısaca İNCİR REÇELİ

Aytaç Ağırlar filmi olan İncir Reçeli 2010 yapımı. Filmin başrolünde Melike Güner ve Sezai Paracıkoğlu yer alıyor. Konusu açısından oldukça özgün olduğunu düşünüyorum, konusu açısından farklı olan filmler günümüzde pek karşımıza çıkmıyor bu yüzden İncir Reçeli senaryosu ve konusuyla farkını ortaya koyuyor. Oyuncuların başarısı da tartışılmaz iyiydi. Melike Güner'i daha önce hep sert rollerde gördüğüm için başta garip gelse de sonradan ona da alıştım.









Filmi izlerken belkide çok yakın arkadaşlarımla gittiğim içindir ama filmin bazı bölümlerini ya da bize yansıtılış şeklini komik buldum. Komik bulmama rağmen duygusal yerleri yine de gözden kaçıcak gibi değildi.





Sezai Paracıkoğlu'nun sesini de filmde söylediği şarkıyı da fena değildi.

Benim bu derdim
Ne yağan yağmurda
Ne yalancı sonbaharda
Ne bomboş sokaklarda…

Kırılmış her yanım
Kaybolur zaman saçlarında
Gözlerim sokaklarda
Sebebi isyan aşkım…

İçim yanar, içim kanar da
İsyan!
Geriye bir avuç yalan
Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder