13 Ağustos 2011 Cumartesi

OSCAR TÖRENİ - Kusursuz Şıklar

Biliyorum çok geçç! ssshh kusura bakmayın =S

görsel önemlidir aslında affetmek için tek yol sanırım  =))


Mila Kunis'in lavanta renkli Elie Saab elbisesi muhteşem. Tipine ve tenine yakışan bir renk. Dekoltesini kaplayan ince dantel çok zarif. Saçları ve makyajı kusursuz. 

Gwyneth Paltrow'un kıyafetini birçok blogger arkadaşım beğenmemiş. Ama ben tek kelimeyle BA-YIL-DIM. Calvin Klein tasarımı sade kıyafet Gwyneth'in tenine ve tarzına çok yakışmış. Saçları ve makyajıda bir o kadar başarılı.

Cate Blanchett'in lila renkli Givency elbisesi tek kelimeyle bir sanat eseri. Herkesin taşıyamıyacağı gögüs bölgesini Cate Blanchett şiir gibi taşıyor. Saçları ve makyajı kusursuz. Gerçek bir kırmızı halı kraliçesi.

Özlemişim Celine Dion'u. Kırmızı halıda her zaman ki zerafetinde. Armani Privé kıyafetiyle son derece zarif. Zümrüt gerdanlığı güzel gösteren bir yaka seçmiş. Saçları ve makyajı kusursuz. Ama sahnedeki Helenistik kesimli kıyafetini daha çok beğendim. 2 seçimiylede gecenin en şıklarından.

 Mandy Moore'un kırmızı halı seçimlerinin hepsini çok beğendim.  Monique Lhuillier'in pırıltılar içerisindeki kıyafeti içinde prensesler gibiydi. Az aksesuar seçmesi, mini topuzu ve kusursuz makyajıyla beni benden aldı. Muhteşem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder