13 Ağustos 2011 Cumartesi

MTV Sinema Ödülleri Şıkları

Emma Stone 'a Bottega Veneta elbisesinin rengi çok yakışmış. Elbiseye uygun Bottega Veneta clutch ve Casadei ayakkabıların renkleriyle kusursuz bir şıklık içinde.

Leighton Meester çooook güzel. Gün geçtikçe o çocuksu güzelliği daha da olgunlaşıyor. Balmain imzalı kıyafetini çok beğendiğimi söyliyemiyeceğim. Benim için fazla karışık ve göz yorucu bir model. Hiç kuşkusuz ki işçiliği olağanüstü güzellikte. Ama ben Leighton 'a Jennifer Lopezvari gösterişli tarzı yakıştırmıyorum. Ama o kadar güzel ki listemde olmazsa olmaz ! Pierre Hardy ayakkabıları da çok hoş.


Blake Lively 'nin Chanel ısrarından vazgeçmesi gerektiğinin ispatı. Amerikalı tasarımcı Michael Kors imzalı elektrik mavisi elbiseyle harika görünüyor. Genç, dinamik ve seksi. Christian Louboutin mürdüm rengi süet papişlerle sıradışı bir renk seçimi yapmış ve çok yakışmış. Lorraine Schwartz marka bileziklere de ayrıca bayıldım.

Nihayet Balmain kırmızı halıda keşfedilmeye başlamış. Tam bir Amerikan ayıbı. Halbuki bu gibi gecelerin kimliğiyle son derece örtüşen bir markadır Balmain. Kristen Stewart 'da Balmain 'in zımbalı ve iğneli elbisesini seçmiş. Aslında defilede sadece ceketi sergilenmişti. Elbise özel olarak dikilmiş olmalı. Tarzına uygun harika bir seçimde bulunmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder